ankieta

Promocja szkoły

" Kiedyś myślałem, że wystarczy dobrze administrować szkołą, a dobre wieści o niej same się rozniosą. Teraz zdałem sobie sprawę, że to nie wystarczy. Musimy aktywnie rozpowszechniać informacje o naszej szkole." - do takiego prostego wniosku doszedł kapelan jednego z liceów w Sydney, próbując zrozumieć mechanizm promocji szkoły.
Marketingowe zarządzanie szkołą we współczesnych czasach to koncepcja zarządzania, która łączy tradycyjne wartości i zasady administrowania szkołą z nowoczesnym podejściem do kwestii zarządzania personelem, jakością usług oraz marketingu. Marketing szkolny obejmuje zatem wszelkie działania, które mają na celu pozyskanie zainteresowania jej potencjalnych klientów, czyli uczniów i ich rodziców.
Zapraszam Państwa do wypełnienia kwestionariusza, który pomoże określić stopień zaangażowania nauczycieli w promowanie wizerunku szkoły i wyciągnąć wnioski, mające na celu podniesienie efektywności tego typu działań.